De voorpret - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van Annet Wouw - WaarBenJij.nu De voorpret - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van Annet Wouw - WaarBenJij.nu

De voorpret

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Annet

21 Mei 2017 | Nederland, Kamerik

De vliegreis is geboekt! Nu komt de vakantie naar Australië wel heel dichtbij... Wat drie jaar geleden als idee spontaan ontstond tijdens een vriendenweekendje, is opeens nabije werkelijkheid: we bezoeken Loes en Stephen in Australië!
Laura en Tess willen niet meer mee met pa & ma; zij hebben hun eigen vakantiebestemmingen met vrienden deze zomer. Op de profielfoto zijn zij er overigens gewoon bij :-). We reizen wel in het fijne gezelschap van Yoyo, Arjan, Yvonne en haar kinderen, zeg maar de Brabantsquad. Helaas gaan Monique en Jeroen niet mee; dan zouden we helemaal compleet zijn.

Het reisplan is als volgt:
12 juli vlucht Amsterdam-Sydney via Hong Kong
13 tm 16 juli: Sydney
17 juli: huurauto ophalen, naar de Blue Mountains
18 & 19 juli: Princes Highway van Sydney naar Melbourne met overnachting in Bateman's Bay en Wilson's Promontory NP
20 tm 23 juli: Melbourne, met feest Loes & Stephen op 22 juli
24 tm 27 juli: Grampians met z'n allen
28 & 29 juli: Great Ocean Road van Grampians naar Melbourne met overnachting in Nirranda en Apollo Bay
30 juli tm 4 aug.: Darwin; tour langs 3 nationale parken
5 tm 10 aug.: Port Douglas/Cairns met z'n allen